Powered By Blogger

Saturday, January 29, 2011

Kesibukan di luar kawalan. Harap dapat pinjam alat doraeman.

Maikkk aiihhhh bersawang-sawanggg haaaa velog den ni.. humm sungguh memualkan bau disini. Maap la lama sangat tak update velog. Nak ucapa Welcome 2011 pun rasa dah tak layak lagi. Ok, kau sadap.
Anyway, aku hari ni belajar buat puding lychee :B mungkin sedap, ntah. Aku belum rasa. (tipu, kau dah melantak tadi)
Memasak, hobi sampingan aku sekarang. Dah tak tau nak buat apa, dan konon nak buat sesuatu yang berharga dlm hidup (selama ni mungkin aku byk buang masa, kesian)
Takde bf kot punca aku belajar masak (alasan). Tp, aku bersyukur juga sbb melalui masakan, hubungan aku dan emak bertambh erat dan teguh. Kami mula bercita-cita membuka belog masakan (dan dah pun direalisasikan).. bersama-sama membeli bahan-bahan masakan, perkara yang aku tak buat sebelum ni sebab alpa dok merambu kat luar ;p
Ok, cuma aku rasa aku kena kikis perasaan malas mengupdate belog ni. Ni kan cita-cita aku tahun 2011 (isk, selalu buat2 lupa salahkan semut) Aku sendiri kena berubah sebab segala0galanya bermula dari diri sendiri! yeahhhh!!! Cargasss!!!!!! (ZzZzzzZZ) -_-"
-Bye!

No comments:

Post a Comment

gagau di