Powered By Blogger

Friday, November 12, 2010

i want nobody-nobody but u..

Alahai..tajuk tak boleh blahh macam bapuk ;p
ya, teringin menyatakan itu pada seseorang ketika ini (bukan kenyataan diatas ini, tapi tajuk entry, jelas, bukan??), moving on..ucapan kepada seseorang yang aku cuma boleh imagine, tapi belum ada. Cuma dalam khayalan, fantasi dan angan-angan yang akan sering bermain difikiran. Oh, kau lelaki kacak, tinggi, tegap, suka cakap, tidak buncit, berkaliber dan berkeyakinan, sepet dan pandai cakap omputih dari aku..ya, itula angan-angan kampung aku. sungguh drama aku ni. T_T
Rakan sekampung, fara (ya, kamu fara, follower setia aku), memberikan seputus kata dua kepada aku dan membuat aku berfikir sejenak yang umur akan mencecah angka bonus, iaitu 3, tahun depan. Angka klasik, idaman wanita tua.. T_T Tsk.
Apakah aku akan mempunyai sesiapa ketika angka misteri itu tiba? atau aku masih berteka silang kata akan kehadiran lelaki pujaan itu? ya, bertapa aku inginkan sebuah keluarga yang selain dilengkapi dengan peti ais, mesin basuh, blender dan lesung batu, ada suami dan kanak(s). teringin bergusti dengan kanak itu ketika memandikan beliau, membedakkan beliau dan mengejar beliau untuk dipakaikan pampers.. *oh, kau sangat bercita-cita tinggi*
Tapi, aku ada MISI! ya, misi ketika ini untuk menyambung apa yang telah terputus *bukan menyambung ekor beruang, itu keje si Sudin*..priority adalah Master! dan sekiranya ditemukan dengan seseorang lelaki, ketika menggalas title sebagai pelajar, i'll think about it, tetap.
Ok, ciao dulu. will update later! Zassss!

2 comments:

  1. ingat tu na..3 years more till 3 series BMW car..owh NO! scary~

    'kau lelaki kacak, tinggi, tegap, suka cakap, tidak buncit, berkaliber dan berkeyakinan, sepet dan pandai cakap omputih dari aku'

    sungguh tinggi cita2 kau.. (o.O) aminn.. cpt jd follower aku plak!

    ReplyDelete
  2. hah, itu imaginasi di kotak fikiran shj. outcome sebenar, redho je la.

    ReplyDelete

gagau di