Powered By Blogger

Tuesday, November 9, 2010

sawang ada dimana-mana

Uhuk-uhuk..bersawang blog aku ni. last kali update bulan April, sekarang dah November. Pengikut pun baru satu.. ya Fara, kamu orangnya T_T..
Tergerak jari jemari halus aku mahu menulis malam ini *setelah setiap malam terbongkang tidur tak tentu arah* ngeh3..
Baru-baru ini, aku jantung telah mengejutkan diri aku bahawa aku telah 'tertidur' agak lama selama ini. 'Tertidur' dalam erti kata buat bodohhhhh dan merambu-rambu tanpa memikirkan masa depan yang lebih cerah. Mungkin telah duduk dalam comfort zone agak lama, jadi telah lupa kepayahan dan kesusahan dalam mencapai segulung ijazah.
Dalam hubungan ini, terdetik dihati kecil aku perlu berbuat sesuatu segera sebelum aku benar-benar berumur 30 tahun! Antara resolusi yang tidak dapat dicapai ialah sambung Master tahun ini, and trust me ia menggangu fikiran aku sekarang! seperti gangguan bekalan elektrik yang sering terputus di pedalaman. Begitulah. Apa kau merepek haaa. T_T .Tsk.
Sama ada dalam negara atau luar negara aku tak kisah, tapi dilema sekarang ialah apakah bidang tersebut???

No comments:

Post a Comment

gagau di